joi, 4 aprilie 2019

După sală

Poza asta-i cu dedicație specială pentru antrenorul nostru special de la sala noastră specială, cu exercițiile lui speciale. Măi băiatule, măi fermecatule, măi epilatule, măi specialule!!! Măi, ce-i spun eu lui bărbată'miu când m-o-ntreba de ce-s vânătă în genunchi?!? Că știe și că nu mă rog în public și i-am și zis că țin post... Joac-o p'asta dacă poți... Știa el taică popa de ce m-a plesnit cu crucea peste bot de cum am intrat în bloc, păcătoasa de mine... Părinte, n-am făcut nimic, să mor io! Adică am făcut, da' nu ce crezi matale. Adică am călărit nenorocita aia de minge și din picioare, și de jos, și din șezut și de pe genunchi, și pe stânga și pe dreapta, și pe față și pe spate... da' parol că nu mi-a plăcut! Dacă tu spui să nu mai fac, apoi eu mă supun, că mă știi că-s o bună cre(ș)tină!
Dragii mei... nici din gură nu mai pot să dau... nici din mână... în principiu din nimic! Băi... și n-am făcut niciun păcat mititel, futu-i mama ei de viață... Zici că merg la mănăstire, nu la sală. 🙊🙊🙊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...