luni, 1 aprilie 2019

Poză de familie

Neața, dragilor! Haideți cu o zi de marți fără ceasuri rele, că eu am rezolvat treaba asta de ieri, să-mi iau de-o grijă. 😂
Aseară, după o zi pe care aș dori-o unică (și sigur nu e doar vrerea mea, ci și a tuturor celor care au avut neșansa să intre în contact cu mine), am crezut pentru câteva momente scurte că m-a lovit norocul. Am reușit să fac o baie din aia clasică, cu copaia plină, cu bulbuci pe care nu i-am generat eu... din casă s-au auzit doar vreo două strigăte de luptă (n-a fost nevoie să intervin și eu), ușa nu s-a clintit sub vreo ploaie de pumni și picioare... Ce mai... cred că așa arată paradisul. Știu însă sigur cum arată infernul. Că l-am găsit imediat ce-am coborât din rai. Liniștea de care mă bucurasem n-avea cum să prevestească decât un uragan. Fi'mea. Care a profitat de absența gardianului (unde plm erai Biți, de ți-au rămas plozii nesupravegeați?!?) ca să își scoată TOATE hainele din dulap (și nu are puține) și să le înșire pe unde au vrut mușchii ei mai căpoși decât ai mei. Adică pretutindeni! Oooofff!!! Veața mea!!! Și inima mea! Care nu mai știu exact dacă a stat sau a luat-o la galop precum un cal pe care s-au pariat sume importante. N-am știut ce altceva să fac decât să mă izbesc în șezut și să dau drumul la un torent de lacrimi însoțite de văicăreli zgomotoase, poate-poate mă aude și pe mine cineva... Aș! Tudor cu căștile pe cap, mai precis pe urechi, Maria trecuse la următorul dulap, și Bițișor ce să vedeți... făcea nani! Că avusese o zi grea. A naibii de grea, dacă nu l-au sculat urletele mele de babă angajată cu ora la priveghi. Așa că, mai aruncând câte-un ochi în spate, cu speranța tâmpă că i se va face cuiva milă de biata de mine, am purces la treabă. Timp în care, bineînțeles că m-am umflat de plâns și i-am urat lui Biți și întregului său neam toate cele bune. Pentru că nu m-a auzit, am reluat când s-a (l-am) trezit. Și i-am arătat și poza noastră de familie, făcută la studioul foto din centrul vechi. Alt motiv de scandal. Păi ce bă băiatule??!! Eu te-am jignit pe tine??!! Ca să-mi spui tu mie așa vorbe de ocară?!? Ți-am spus eu urât de mămica și tăticu' și de restul de rude, ca să mă înjuri tu de cele sfinte?!? Care muncesc eu ca o sclavă, ca o albinuță mică și turbată, care nu stau cu picioarele-n tavan acasă (și nici n-o să mai stau, na!) să mă întreții tu, care-s o femeie modernă care am făcut carieră ca să fac ce vreau eu cu dânsa?!? Cum adică să nu toc banii?!? Da' ce, i-am făcut să-i pun în ramă?!? Să-i iau cu mine când mi-o veni sorocul?!? Pe care-l simt că se-apropie!!! Au moooor!! De necaz și supărare!!! Adu repede cardul, că am nevoie de terapie prin shopping! Îți mai las și ție de-un buchet de trandafiri, ca să te iert că iar ai fost indisciplinat!!! Treacă de la mine și de data asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...