luni, 15 aprilie 2019

Il est foutu le temps des cathedrales

"La noi la creștini" Paștele este duminica, nu? Da, fermecaților și titraților! Da culților în cap pe cât sunt eu de fecioară, la voi la cre(ș)tini PRIMA zi de Paște e într-o duminică. DE FIECARE DATĂ! C-așa e modelul!!! Bisericoșilor și credincioșilor care sunteți voi evlavioși!!!
V-ați dat seama, nu-i așa, dragilor? Replica aceasta deosebit de inteligentă mi-este servită în fiecare an în preajma Paștelui catolic, pe care cu bucurie îl celebrez, ca un fel de creștină ce mă aflu și eu!
Un sfat prietenesc pentru cei care trăiesc într-o totală beznă a minții și nu văd mai încolo de limita cea mai de jos a creierului lor obosit: dacă luați o carte de istorie și o răsfoiți oleacă, o să vedeți că pe undeva pe-acolo zice de Marea Schismă. 😉 Nu-i o înjurătură, nu vă înfoiați! E o realitate ce vine de acum aproape o mie de ani! De-atunci suntem catolici și ortodocși! Creștini... Dumnezeu cu mila! Mai rar! 😉
La noi... e săptămâna patimilor. Și ce patimi. La vie en rose s-a transformat în foc și lacrimi! "Il est foutu le temps des cathedrales", vorba muzicantului. 😢 😥😥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...