vineri, 3 mai 2019

Cocalar de Botoșani

Dragii mei mărkuleți (sper să nu vă supărați dacă vă zic așa, dar îmi amintesc de numele meu frumos de domnișoară, la care-am renunțat de dragul lui Bițișor al meu 😂😂😂, în loc să-l fi obligat eu, ca o femeie puternică ce sunt, 🤣, să ia el bunătate de nume cu sonoritate), am nevoie de ajutor ca să-l facem celebru pe tatăl tuturor cocalarilor, cel mai prost din curtea școlii. Să vă explic: boul imperial vine de pe interzis, că n-a văzut semnul de sens unic (și chiar dacă l-ar fi văzut a zis că nu știe ce-nseamnă, retardul, să-i tuf tot neamul de la Adam încoace, și pe tâmpitul drogat care i-a dat reptilei permis), intră în mine, care circulam ca omul normal, regulamentar, pe sensul meu, că nici vreo stradă două nu mi-a luat tata și mie, și se dă jos cu gura mare tot el, că deh...ce-am căutat în fața lui, de ce nu l-am ocolit??? Păi pe unde să te ocolesc mă hapciupaliticule, că erai pe toată strada mă-tii de dizabilitat psihic!!! Unde mai pui că nevertebratul zice că are și cutie automată, și proasta de mine nu știe că te mai oprești în câte ceva când ai hidramată! Și eu tot hidramată am, mă cretinul din porumb!!!! Dar nu merge de capul ei, face ce-i zic eu!!! Păi măi aurolacule analfabet, noroc mare ai avut tu că mă grăbeam eu s-ajung eu înapoi la dom' notar (care, a-propos, cred că suferă de tulburare bipolară-dar cu povestea asta revin în episodul următor), că altfel și-acu erai pe la poliție, turbatu' dracu' care ești! Una peste alta, cred că-i bine c-am scăpat nebătută, la cât l-am afurisit de toate neamurile, și vii și decedate! Sau i-o fi fost teamă că aveam martori, că ieșise tot cartierul pe la geamuri de scandalul pe care-l făceam eu (trenul în gară e copil mic pe lângă gura mea 😂). Oricum, așa m-am răcorit...că mie-mi place cearta mai mult ca ciocolata. 🤣🤣🤣
Așadar, dacă nu vă e cu supărare, niște share-uri i-ar fi animalului de ajutor, să devină și el vedetă, fi-i-ar neamul de râs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...