marți, 7 mai 2019

Episodul 2

Dragii mei, AZI se impune o a doua parte. Nu pentru că m-aș fi răzgândit, nu sunt chiar atât de plecată în turneu... Îmi mențin opiniile mai mult de jumate de zi, de obicei. 😉 Mai exact, de principiu tot mi se rupe (dacă faceți un pic de liniște o să și auziți) de ce înțelege cine înțelege din ce spun eu. Îi dau înainte... mă duc cu oiștea-n gard, ca calul. 😂 Sau ca vaca?... 🤔
Dar, cum orice regulă trebuie să aibă și o excepție, c-așa-i modelul, i-ote-o și pe-a mea! Excepția! Câteodată, mai răruț că-i mai drăguț, întâlnesc persoane de a căror părere îmi pasă și pe care le respect. Pfff... asta n-a sunat foarte bine. Eu în general respect pe oricine, dacă nu mă calcă pe "coadă" într-un mod brutal... Chestiune de educație și obișnuință. Și, în această ordine de idei, pentru că după scrierea de dimineață sentimentul a fost că am vrut să-l pun la punct pe amicul meu, mă simt datoare, din motive care țin de suflețelul meu care ține la niște oameni care-mi doresc să mă înțeleagă... că NU e așa. Detaliile (care NU sunt suculente - asta pentru mătrăgunele care mă urmăresc din umbră și pe care le foote grija de traiul meu) nu-s importante. Doar mesajul: nu-mi spăl rufele în public... Adică... dacă am de împărțit ceva cu un anume individ, n-o s-o fac în văzul lumii, doar ca să par interesantă. Știu că sunt 😉, dar nu pe spinarea altcuiva. Mai ales dacă mi-e prieten. Așadar... să ne relaxăm cu to(n)ții. Eu... m-am răcorit. 😂😂😂
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...