sâmbătă, 11 mai 2019

Fumatul

Neața, Mărkuleți! Să mă iertați, astăzi voi plagia. Textul din poză este furat de pe blogul Mihaelei Baran. Dar e genial!!! Dar mi se potrivește mănușă, nu-l puteam ignora.
Dragă anturajule, îți dau voie să-mi mulțumești! Îți dau voie ca de ziua mea, de Moș Craciun, de Iepuraș, de sfinți și părinți, să-mi faci cado multe-multe-multe țigări! 🤣 Știu că ți-e teamă nițel că asta nu se va alinia cu pupincurismul proverbial, dar ascultă-mi sfatul, că vine din suflețelul meu plin de empatie. Pune-te pe tine pe primul loc, run for your life!!! Fugi dacă vezi că stă să se golească pachetul! Fugi și nu te-ntoarce decât cu brațele pline! N-o să te iubesc mai mult, nici tu pe mine, dar măcar ai mai câștigat câteva ore de viață! 😉
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...