duminică, 5 mai 2019

Immanuel Can't? 🤔

Mișto joc de cuvinte, nu-i așa, dragii mei? Uite că e bună și engleza la ceva... deși recunosc... eu m-am dat cu cracii-n sus scuipând și zgâriind că o mâță turbată pe ăi care au uitat că se trag din Traian+Decebal=Love, nu din Stuarți!
Dar știți cum se zice... scopul scuză mijloacele. 😉 Pentru trezirea celor adormiți (în cap) mă fac soră și cu Emi. 😅  Și zic așa: până nu încerci... n-ai de unde ști dacă poți sau nu! Și mai știu una, că azi mustesc de înțelepciune populară: "Ce-și face omul cu mâna lui.. se cheamă lucru manual". Normal, v-ați gândit la (auto)perversiuni, cunoscându-mă pe mine. 🤣 Surpriză, de data asta mintea mi-a fost în altă parte. Cu mâna-ți mai faci și norocul nu doar l... laptele cu cafea! 😉
Iar pentru cei care se ghidează după principiul "Prost să fii, noroc să ai" (că tot vorbeam ieri), am o veste tristă: prostia-i veșnică și cel puțin constantă, șansa însă-i trecătoare...
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...