luni, 6 mai 2019

Proști, da' mulți

Neața dragii mei. E luni, și dacă e luni e agitație în cap și suntem uricioși (adică eu), și nu ne convine nimic (adică mie), și avem chef să fim bitchizzzz (adică tot eu)!
Băi... m-am plictisit!!! Adică m-am enervat! Adică mă tot uit ca proasta pe profilul de FB proprietate personală pe persoană fizică  și mă întreb de ce plm am atâția "prieteni" în listă. Cred că voiam să mă fac vedetă și planificam să strâng multe-multe like-uri. 🤣 Doar că nu prea postez acolo. Și dacă postez, nivelul de înțelegere tinde către minus infinit și tot degeaba... O să sfârșesc o ilustră anonimă. 😅 Noroc cu voi, Mărkuleților, că-mi mai ridicați moralul... Vă pupă mama! 😘😘😘
În altă (dez)ordine de idei, dimineață la cafea, când e într-adevăr, prea devreme pentru orice activitate intelectuală, n-am putut să nu remarc cu scârbă de la stomac proliferarea tipic românească a spiritului mioritic, ăla de turmă ineptă. Am vizualizat 'nșpe mii de variante ale deosebit de inteligentei poante cu cireșele. Care adică "e scumpe". Așa de scumpe că poți să-ți cumperi casă, mașină, să mergi la curve (feminine sau masculine), poți să-ți închiriezi o rachetă să te duci pe Lună (nu te-ai mai întoarce)... numai să le bagi pe dânsele-n gură n-ai posibilitate! Pentru că E SCUMPE! Ce să vedeți, stimate eminențe cenușii (pot să vă spun și iminențe, că n-o să sesizați ironia, deci nu vă supărați și-mi dați cu blocul în mutră), și dacă încercați să păreți inteligenți și amuzanți plimbând de la unul la altul o poantă cretină și răsuflată, cireșele vor rămâne la fel de scumpe, până când s-or "iefteni". 😉 Și la anul la fel... și tot așa... prețul cireșelor va crește în fiecare sezon direct proporțional cu gradul de prostie al clientului feisbuchist, incapabil să emită idei din capul propriu sau să acționeze detașat de cireadă. Credeți-mă pe cuvânt, că sunt și-oleacă de analist economic/financiar când am eu timp și chef.
Iar celor care-au ratat gluma sezonului, le urez să nu care cumva să renunțe la a mai da copy/paste textelor puținelor persoane care-s capabile să emită teorii generate de sinapse personale. Că le rămâne pagina goală precum creierul, și o să creadă urmăritorii că s-au tâmpit, ei neștiind că au fost așa din fabricație. 😉
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...