joi, 23 mai 2019

Motivațional

Neața, dragilor!
Păi da! Că geme românul de-atâta cultură, de nu se mai poate exprima decât în citate. Pardon, românca! 😉 Pen'că azi îs misogină. Din nou! Sau... nici măcar! Sunt realistă. Așa c-o să spun: eu nu prea am văzut masculi (am zis masculi, nu fătălăi vulpescieni) care să se smiorcăie pe Facebook când se ceartă cu muierea. Nici când îi înșeală. Nici când nu le calcă pantalonașii și cămășuța. Nici când pleacă de-acasă că i s-a urât de prea mult... ea (nu) știe ce-a fost prea mult. În schimb noi fetele...  Plm! De fată! 🤣 Până nu ne știu toți cunoscuții și necunoscuții, până nu ne plânge de milă toată suflarea... nu suntem împăcate cu Universul. Și culmea e că de fapt căutăm atenția și rugămințile fierbinți de iertare ale "fraierului" care ne-a supărat. Dar cine să-nțeleagă? Că el e deja cu berea-n mână... și bine face! Eu știu, c-am încercat! 🤣 Dar credeți că mi-a ieșit? Aș! Mai rău i-au venit dracii. Până n-am plâns live, până nu m-am tăvălit ca-n chinurile facerii, că imaginile îs mai grăitoare decât cuvintele 😅, NIMIC n-am rezolvat. Așa că, dragelor, lăsați-le-ncolo de lozinci "motivaționale", că-s de râsul curcilor, parol! Și nu fac decât să ne crească nouă gradul de frustrare, că ei le vor da doar cu... flit! 😉 Și încă o dată: BINE FAC!
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...