duminică, 26 mai 2019

România, trezește-te!

Neața, dragii mei!
Eu am mai zis: nu fac politică. De principiu... Dar cum să vorbești azi despre altceva? E un pas mic, mic de tot poate, dar ESTE! Mi-era dor să mă simt mândră că sunt româncă! Și așa mă simt în dimineața asta. Pentru că am senzația plăcută că poporul s-a trezit oleacă. S-a mobilizat. Haștag rezist s-a transformat în haștag votez! Din păcate, mai e muuult până departe! Celor care acuză "analfabeții" care nu știu pentru ce au ștampilat niște foi că sunt doar niște oi care se târâie după turmă, eu, pe persoană fizică, le spun că ACUM sunt încântată că fac parte din turmă. Știu pentru ce-am votat. Și pentru ce NU! N-am decis ieri, atâtea milioane de suflete, nici căderea guvernului, nici modificarea structurii Parlamentului nostru... dar îmi place să cred că a fost un vot de blam. Care, într-o țară civilizată, ar reprezenta un semnal de alarmă... La noi... om vedea. Până una-alta, pare-se că se plătește factura la gaz(e). Aia restantă din 10 august.
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...