miercuri, 15 mai 2019

(NU) Yes la vot!

Neața, dragilor! Azi vă vorbesc din postura actuală corporatistă, viitoare asistată social, după cum par a evolua lucrurile în patria noastră mumă...
Încerc să nu fac politică, din simplu motiv că m-aș face și de căcat, în același timp. Și-mi dau cu firma-n cap, că nu-s atât de inteligentă precum par. 😅 Dar nu pot totuși să nu mă-ntreb, oare nu sunt alții și mai proști ca mine? Plm, nu mă caracterizează modestia excesivă, deci o să-mi răspund prompt, singurică: clar sunt!!! 😉 
Eu când nu mă uit la "Insula iubirii" 😂, mă uit la "Bravo, ai stil!". 🤣🤣🤣 Hai, că v-am mai zis, nu o mai faceți pe-a șocații. 😁 Fiecare după cât îi permite neuronul. 😜 Al meu și-a atins pragul de sus. În fine. Ideea e că când sunt reclame (care, app, nu tratează despre altceva decât despre tulburări de tranzit intestinal și afecțiuni ale vaginului), îmi mai scot câte-un ochi și-l arunc înspre telejurnal. Așa am făcut și-aseară, cine necuratul m-o fi pus... Că mi s-a dus pulii buna dispoziție dobândită după un stand-up mișto cu Micuțu și ai lui, mi-a sărit somnul și pe cale de consecință și muștarul... Mititei nu am avut așa că l-am luat în primire pe Biți...
Pe bune acum însă, am aflat cu stupoare, teamă, scârbă, nervi și alte sentimente la fel de nobile că primul om al țării, împreună cu gașca lui de "patrioți" retarzi ne pregătește ceva. 😉 Ceva prea bun, prea ca la țară. Ceva ce-o să pună pe fugă toți retailerii de pe-aicișa, adică acești sugători ai sângelui poporului nostru asuprit de hoții de alte naționalități, care s-au îmbogățit pe spinarea românului harnic, muncitor și onest!!!
N-o să intru în prea multe detalii, cine-i interesat să citească despre viitoarea lege a dublului standard, a cărei încălcare va atrage amenzi de 4% din cifra de afaceri generată. Ceea ce e de porc, parol! Dar NU din motivele pe care le vor invoca imediat cretinii care nu știu să facă altceva în și cu viața lor decât să mănânce rahat despre lucruri pe care nu le cunosc și nu le înțeleg, din cauză că sunt mult prea proști în capetele lor seci! Nu, stimabililor!!! Vă spune Isaura, sclavă la patron francez! 😉 NU suntem atât de infractori pe cât vă place unora să credeți, nici pe cât vi se arată pe la televiziuni și în ziare cărora li s-a atrofiat de tot cerebelul de la atâta pulă suptă de la stăpân! Nu, o să fie de porc din cauză de abuzuri!!! Că la prostime dau bine!!! Arată urmașii lui Decebal cum împart dreptatea și legea-n România noastră "dragă". Mai exact, cum ne dau muie!!! Da da!!! Eu recunosc: am luat atâta în ultima vreme, că nu mai cumpăr nici de mâncare! Că-s plină!
Așadar, dragi români, aveți toate șansele să vă hrăniți în curând "bio", din piață de la țărani, că ăștia care-au încercat să ne otrăvească neamul o să cam plece tai-tai! Acum rămâne de văzut cât va rezista și badea Gheorghe la tarabă, că dacă noi o să creștem șomajul cu câteva procente bune, cineva tot va trebui să stea la primire în continuare. Cu gura mare și toate găurile la vedere!!!
În concluzie, prieteni, baricadați-vă în case pe 26 mai!!! Să nu care cumva să ne dezicem și să schimbăm Doamne fer ceva!!! "Las-o bă, că merge-așa...!!!" Fi-mi-ar scârbă!
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...