joi, 2 mai 2019

Te iubesc

Drama relațiilor. Moderne, trecute și viitoare! 😉
Pe principiul "Fute-o, bă!!!", zi-i "bă" și c-o iubești! Că femeia tot femeie e. Așa a fost Eva, așa-s toate descendentele ei, de la facerea lumii. Și-așa o să rămână! Până la final! 😉
Daaa... engleziții sau americanizații de noi (după preferințe, că suntem un popor liber), știm vorba de duh a românului: "no news is good news". Dar pe cuvânt, vă dau eu un sfat de femeie cu o gândire atât de întortocheată încât are creierul lovit de febră musculară cronică, de-atâta flotări "logice" pe care le face în fiecare zi... Nu vă mai cramponați de lozinca asta... Spuneți-i muierii c-o iubiți... Că dacă n-o faceți, poate uitați Doamne fer și voi, și-o dați apoi în alte belele! 😉 Unde mai pui că așa-i închizi cel mai rapid gura. 😅 Și doar vă doriți asta, mult de tot! Și vă-nțeleg, parol! 😉 Eu mi-am auzit vocea acum câteva zile. Și-am mai auzit și ce-am spus cu dânsa! 😅 Mămică... ce enervantă sunt! 🤣 Mă mai iubești?... 😅😅😅

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...