joi, 20 iunie 2019

Tineri

Hei, dragilor!! Eu am fost și copil super-mega alintat la mama acasă... la tata nu mai zic... 😅, am fost și adolescentă rebelă și enerva(n)tă de orice-ar fi îndrăznit să îmi spună vreun adult, acum sunt și oleacă mai "coaptă", cel puțin conform a ceea ce scrie pe buletin, am și copii și două tone de responsabilități și vreo trei de regrete și nostalgii. După vremurile alea în care voiam cu tot dinadinsul să fiu lăsată în pace, în care le știam pe toate și tot adevărul era la mine. 😉
Așa că... stimați tineri care credeți că tot ce zboară se bagă și-n gură, care din sculare în culcare nu știți a declara decât că vă lipsește cheful și vă prisosește lenea, aflați că viața nu-i ca-n filme! NU din alea SF! Și libertatea e frumoasă și gustoasă, dar costă! Că nimic nu-i gratis!
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...