vineri, 7 iunie 2019

Femeile

Apoi să-ți dea Dumnezeu sănătate și ebrietate, Al Bundy dragule... că tare "ne-am" mai râs "împreună" de când eram eu tânără și tu... nu erai bătrân... Acum nu-s chiar amuzată, dar măcar pot să strig "Evrika"!!!! Pai tu știi de când mă tăvălesc eu ca-n chinurile facerii (pe care de altfel nu le-am experimentat, din cauză de bisturiu, pupa-l-ar mama pe domnul care l-a manevrat) ca să înțeleg de ce-mi plac bărbații? Că deh... ce-i de plăcut la ei?... 😜 Hai c-am glumit. Malițios. 😉 Știi tu câte procese de conștiință mi-am făcut, câte nopți am petrecut cu întrebările învârtindu-mi-se-n cap mai ceva decât bilele-n rulmenți?... Cât de rușinată am fost eu crezând că-s o golancă misogină, o panaramă care caută compania bărbaților din motive lumești neortodoxe? 😂 Ufff!!! Dar m-ai liniștit, pretenaș! Pupa-te-aș și pe tine!!! Eu înțeleg femeile... Aș pe naiba! Eu nu mă înțeleg nici pe mine. 😉 Dar măcar am priceput acum de ce nu-mi prea-mi plac. 😅😅😅
Veața mea, să mor, că am ajuns și la tine!... Promit că nu-ți mai solicit veci să mă-nțelegi! Pe cuvânt de pioner!!! Că încă-mi doresc să mă suporți!
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...