marți, 30 iulie 2019

112

Neața, dragii mei! Pentru că pe unde-o dai, pe unde-o-ntorci, nu se vorbește decât de "criminalul" din Caracal, nu pot nici eu să scriu despre altceva, întrucât mi s-a îmbibat creierul cu asta, trebuie să-l răcoresc oleacă. Așadar, ca o mică paranteză, ați sesizat că, în afara faptului că toată oroarea a fost rapid politizată, cum ne șade nouă bine, nu se mai discută decât despre dementul ăla?!? Cele două (cel puțin) amărâte care i-au trecut prin mână sunt lăsate într-un plan secundar? Îi doare pe toți în poolă de soarta lor? Nu se-ntreabă nimeni UNDE sunt??!!
Dar o să revin. Ca să nu uit, o să mai fac un ocol și o să vă spun ceva ce mie mi se pare de bezna minții. Am pus mai devreme ghilimele la cuvântul "criminal". Dacă prima postare pe care-am făcut-o despre acest subiect a fost "la cald", între timp s-a trezit în mine spiritul de Hercule Poirot... Și spun și eu, ca și alții care sunt ignorați cu nesimțire, că habar n-avem dacă psihopatul e și ucigaș. Așa a zis el?!? Și noi, popor de idioți manipulați de oricine, oricând, am pus botul, ne-am îmbrăcat în doliu și am inceput să vomităm lozinci de genul "Așa a vrut Dumnezeu"... Am mai spus-o!!! Dumnezeu NU ne vrea cretini!!! Sunt sigură de asta! Oameni buni, sunt două motive mari și late pentru care javra s-a autodenunțat. Înclin să cred că cel real a fost aruncatul de praf în ochii retarzilor. "Mergeți mă și căutați-le în Olt, Dunăre și alte ape neapărat curgătoare, că NOI ne ocupăm între timp să le scoatem din țară, să facem bani cu ele. DIN ele!" Că ăsta a acționat singur cum sunt eu fecioară! Și credeți-mă pe cuvânt, NU sunt! 😉 Și ar mai fi un motiv, pe care suspectez că i l-a prezentat domnul avocatul lui din o(ri)ficiu. Bravos, tovarășe!! Înțeleg că-ți faci meseria, da' parcă prea ești jigodie și matale. Dar te duce capul, spre deosebire de înapoiații de care tu și clientul tău vă bateți joc. DACĂ imbecilii care anchetează ce-or ancheta (că nici ei nu știu), vor găsi probe de necombătut că fetele astea sunt moarte (inclusiv cadavre), animalul NU va mai putea fi judecat pentru crimă! De ce? Că așa-i "legea" la noi. Jivina a recunoscut niște crime înainte să fi fost acuzat de ele. Orice student la Drept știe asta... 😉 Și uite-așa scapă "ieftin și bun". I-ote că fac reclamă și la concurență. Cu plăcere!
Așadar, dragilor... NU (DOAR) 112 ne omoară copiii!!! Ne cramponăm în mod inept de asta! Și behăim în stradă! Huoo!! Ajunge! Ăia-s cercetați pentru neglijență în serviciu! Or să și-o ia într-un fel sau altul! Pe persoane fizică! Dar problema rămâne în picioare! În locul lor vor veni alți incompetenți! Faptul că am declarat, noi ca stat, Comisiei Europene, că putem localiza în 10 secunde orice apel, când asta-o o minciună sfruntată, rămâne în picioare! Și lista poate continua!!!
Românie, trezește-te dracu' odată și-n al treișpelea ceas nu te mai lăsa prostită și dusă de nas! Dacă tot ieși în stradă, crezând că vocea poporului contează, cere naibii să fie anunțat Interpolul! Că ăștia le pot căuta pe copilele astea! Și poate le pot salva! Spre deosebire de dobitocii noștri care nu știu să deosebească noaptea de zi!!
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...