vineri, 26 iulie 2019

40

Neața, Mărkuleți! Știți clișeul ăla cu "vârsta-i doar un număr"?... E adevărat. Pe cuvânt! Asta e revelația mea de la 40 de ani, cu temuta schimbare de prefix. 😉 Și nu, nu-ncerc să bravez sau să mă conving pe mine că nu îmbătrânesc. 😂 Teoretic și conform "normelor" ar trebui să mă zbat într-o cât de mică depresie, garnitura crizei de la miezul vieții. Dă Doamne să fie ăsta mijlocul. 😉 Practic, sunt fericită. Pentru că mă uit înapoi și nu regret nimic, pentru că privesc înainte și pot să sper. Și să vreau. Pentru că mintea-mi nu știu câți ani are (îi las pe alții să aprecieze), dar imima mi-i tânără tare. Și plină. Și mă uit și-n jur... și văd lângă mine oameni dragi. Care-mi aduc și zâmbete și lacrimi, emoții de toate felurile, care-mi colorează viața. Care-mi spun să nu mă schimb. Asta înseamnă ceva. Mult. 😉
Dragilor, nu vă lăsați sufletul să îmbătrânească!
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...