sâmbătă, 27 iulie 2019

Victimă și călău

Hei, dragilor... "Normele procedurale nu permit descinderea într-un domiciliu până la ora 6". P'asta n-o știați, nu?... 😤😤😤 Adică, la adăpostul călduț al caminului personal putem comite infracțiuni pe timp de noapte? Programul e cel afișat la asociațiile de locatari? De la 22 la 6??!! 🤮🤮🤮
Madame cea mai prim(ată) procuroreasă, dacă în casa aia în care pwla celor de teapa matale n-a vrut să permită accesul, că nu se mijise încă de ziuă, era fi'ta, te mai durea burta de proceduri și norme? Sau călcai în picioare pe oricine, ca să încerci măcar să-ți salvezi sufletul??!!
Băi javre ordinare, îmbrăcate-n uniforme (și-aici nu generalizez, mă adresez DOAR ĺjigodiilor), voi din ce "material" sunteți făcuți? Nu vă bate și vouă o inimă sub împuțita aia de cămașă spălăcită???!!! Cum să stați mă impasibili, să asistați la o execuție în direct??!! Cum mă s-auziți un copil strigând că nu vrea să moară și să vă băgați palma-n cur, că nu v-a apăsat stăpânul vostru butonul de acțiune??!!
Dar nu, nu voi sunteți vinovați de încă o tragedie! Voi sunteți doar niște jegoși complici!! Responsabili suntem toți! Toți cei care acceptăm și încurajăm șpaga și incompetența, care băgăm capul în pământ ca struțul, pentru că dacă nu ni se întâmplă nouă, n-are rost să ne complicăm existența amestecându-ne acolo unde nu ne fierbe borșul!!!
Astăzi se iese iar în stradă! Wow! Asta va rezolva tot! Asta a adus înapoi zecile de morți de la Colectiv!! Asta o să garanteze că nu va mai exista o altă Alexandra, nu??!! Faceți mitinguri, oameni buni! Asta arată că vă pasă, desigur! 😤 Și vă-ndreptățește ca mâine să mergeți la doctori, profesori, milițieni, cu plicul gros în mână și cu toate relațiile activate ca să vă rezolvați problemele! Da, au căzut și-o să mai cadă câteva capete! Și ce??!! Când corupția ne mănâncă până la ultima celulă??!! Și când noi o hrănim cu indolență, comoditate și nepăsare, scandând din când în când câteva lozinci tardive, ca să ne fluturăm bezmetic un fals spirit civic??!!
Românie, ți-aș spune și eu să te trezești! Dar nu mai poți...
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...