sâmbătă, 17 august 2019

Pulică

Dragii mei, asta-i din ciclul "Vino, mamă, să mă vezi, /Cum lucrez la spații verzi!"... 😂 Vorbesc serios, nu vă râdeți. 🤣 Că-i de plâns. Sora voastră a prestat la panseluțe, pe motiv de atentat la integritatea fizică a populației din Buzău, târg de o inestimabilă valoare. Unde (și o spun cu toată asumarea și cu lacrimi în ochi privind în buletin) s-a răsturnat de fapt căruța cu proști. Și cine-i deranjat de această afirmație e liber să-i facă bărbatului din mine un sex oral! Că mi se rupe! 😉
Vă mai amintiți voi de povestea cu milițianul-șef-Dumnezeu pe pământ Pulică? Avocatul meu, care-i la fel de sandi ca mine, a decretat că probabil domnul și-ar fi dorit să mă... scoată la o p... prăjitură. La propriu. Dar s-a produs o extorsiune și până la urmă mi-a dat direct muie. La figurat. 😤 Și le-a făcut poftă și la alții, care auzind că am gura mare, s-au așezat la rând și au prins și loc... am avut program non-stop o perioadă. Vreo 2 ani și ceva, v-am mai spus. 😉 2 ani de tăvălit pe la miliție, Parchet, Judecătorie și așa mai departe. Pentru că deh... să ai în prăvălie artificii de tort pentru plozi alintați  ESTE o crimă împotriva umanității. Asimilată cu cele făcute la colț de stradă de frații noștri mai colorați, care comercializează, perfect "legal", petarde și pocnitori (luați termenii în ambele sensuri 😉). Și cum lui nenea Pulică nu i-a ajuns să-și bage pwla doar în gura mea, și-a introdus-o și în ea de lege. Pe care eu, ca proasta din coteț, am respectat-o, că așa m-a învățat bietul tata (care a fost mare nabab de felul lui, profesor... ce plm...) când mi-a făcut cadou un "aprozar". Că de fapt asta a fost problema stringentă. Dacă ai făcut ceva-n viață, pe coatele și genunchii tăi (că de minte n-a auzit Pulică), trebuie să fii pedepsit, dă-te-n... colo! Și-am fost. C-un dosar penal. 😉 Croșetat pe bază de abuz în serviciu și vicii de procedură. Dar nu se pune, că la stat merge. Adică e chiar musai. În fine... unul (mai mulți, de fapt) peste alta (adică peste mine)... dat fiind ce tocmai am prezentat, s-a renunțat la urmărirea penală a celei mai mari infractoare a României, rectae eu. Dar nu așa... oricum! Că un exemplu trebuia dat! Drept pentru care mi s-a administrat o doză sănătoasă de muncă în folosul comunității. Pe care am prestat-o, asigurându-mă că temporarii mei colegi de la societatea care face orașul verde și-au blestemat ziua în care m-au cunoscut, și au decis, fără să știe de ce sunt eu de fapt pe-acolo, că dacă am condus beată... TREBUIE să răspund! Să vă fute câinii, simpaticilor... le-am zis eu, în gând ce-i drept... Prin gură mesajul a fost mai academic, dar cu același înțeles...
Deci prieteni... morala poveștii este cam așa: țara e salvată, organul își face treaba, infractori sunt anihilați. Viitorul sună... ca capul lui Pulică. A gol! 😉
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...