miercuri, 14 august 2019

Putere sau încăpățânare?

Neața, dragii mei! Știu că lozinca din poză pare foarte serioasă, dar fiți pe pace, eu tot nu sunt. 😅 Și mai știu că vă întrebați probabil ce-am făcut în Maramureș, dar vă relatez de la fața locului la o dată ulterioară. 😂 Azi am treabă, trebuie să stresez zugravul. 🤣🤣🤣
Voiam să vă spun DECÂT Evrika! Mi-am dat eu seama de ce-mi tot spune lumea că-s puternică. La figurat, că la propriu văd și eu în oglindă. 😅 O dată din "respect" și "admirație" (aha... și eu am picat ieri din copac... dar fie ca dânșii 😉), și încă o dată (ba chiar de mai multe ori 😅) pentru că de fapt eu sunt grotesc de încăpățânată. Nu renunț și-o țin langa pe-a mea... până-n pânzele albe (și nu alea din reclama la detergent, înșirate pe frânghie în grădină la tanti Geta). Dacă nu ne credeți, o să vă exemplific. NU spun astăzi "La mulți ani!" Măriilor și Mărinilor! Că azi e zi de hram și comemorare, na! Așa știu eu din Bucovina mea dragă, unde în copilărie semnam condica în fiecare an pe 15 august, la rude, în satul nostru vestit de polonezi. Așa că prieteni... permiteți-mi să fiu în rând cu lumea feisbuchistă 😂 și să-i spun de bine doar lui Bițișor, că el mai prinde azi un trandafir în buchetul vieții. Plm... începem cu o lozincă, terminăm cu una. 😂 Deci să ne trăiești, Mărine!!  Coincidență, ce să vedeți... așa a vrut mămica lui să-l intituleze. Ca să am eu de dat explicații! Cum că de ce îmi sărbătoresc bărbatul dar nu și pe fi'sa, denaturată ce sunt! Că Mărie e și ea! Bre mamă soacră, dar Gheorghe sau Ion ce-avea?... 🤔🤔🤔 Hai să-ți trăiască băiatul! De restul și la restul vă urez când o-ncepe școala. 😉
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...