marți, 27 august 2019

Șef

Hello, dragilor! Poza asta-i pentru hateri. Virtuali și reali. 🤣 Din a doua categorie am fără număr. La prima înca nu am cuantificat. 😅
Deci, iarăși scurt și iarăși la obiect, că trebuie să mă întorc la stat degeaba... 😉
1. Fotografia mi-a picat "mănușă". Nu știam cum să aduc vorba că sunt șefă. 😅 Ce-mi pasă mie că Bițișor zice că doar trenul cu două clase are șef?... Mie-mi place să mă dau mare. 🤣
2. EXACT așa zace șeful zi-lumină, cel puțin la privat, că la stat sunt sigură că muncește de cade-n c... cot. 😉 Și mai deschide din când în când câte-un ochi să vadă cum îi intră banii pe card.
Prieteni, dacă nu ar fi sunat isteric telefonul de pe biroul Părintelui nu m-aș fi trezit să vă scriu. Dar după vreun ceas în care nu s-a oprit, și nici papucul meu nu și-a nimerit ținta, am fost nevoită să mă urnesc să răspund:
- Mda!!!
- Marius?...
- Da, în plm!!! Marius sunt, dar am inhalat heliu!!!
Deci dragii mei, ce voiam să vă spun de fapt e că trebuie să apreciați că am făcut o pauză de la stat degeaba pe bani mulți și pe spinarea "sclavilor" oropsiți de soartă ca să vorbesc oleacă cu voi. Dar gata, că ce-i prea mult e destul, și-o mai fi și mâine o zi. 🤔

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...