miercuri, 28 august 2019

Demotivațional

Neața, Mărkuleți! Să vă spun repede ceva răutăcios înainte să plec de-acasă. Așa o să-mi meargă bine toată ziua. 🤣
Lăsând (parțial) gluma la o parte, l-am auzit pe la televizor, într-un moment de insomnie, pe un nene care zicea de dânsul că e un fel de speaker DEmotivațional. Mi-a plăcut să mor ideea, cred că mă bag și eu. Sigur mă pricep. 😅
Prieteni, pe bune! Lozinca deosebit de cretină de mai jos cred că e "the best of", cea mai folosită din toate timpurile. Adică încă dinainte să ne lovească și pe noi mania Google și Facebook. Și-mi permit să mă-ndoiesc că i-ar aparține lui Coelho. Mai degrabă lui Rocktămaș. 😂 Dar nu luați de bună afirmația, că nu i-am parcurs toată bibliografia. M-am oprit la "Alchimistul", din care n-am înțeles nimic. 🤣 Csf... ncsf... nivelul meu de cultură e întreținut la foc mocnit de revista "Can-Can". 🤣🤣🤣
Așadar... Când ne dorim mult-mult de tot ceva... să fim siguri că pe univers îl doare fix în pwlă de asta! Adică n-o să comploteze dânsul cu galaxiile paralele ca să se materializeze vrerea oricărui nebun. Că are cu totul altă treabă. Și el e singur și noi suntem mulți. 😉
Dar știți ce mă sperie cel mai tare? Certitudinea că această inepție este folosită cu succes (personal) de o grămadă de oratori care adună mii de tâmpiți aiurea prin toată lumea. Copii mari care pun botul și dau bani grei ca să-l asculte pe unul fabulând. Unul care nu crede o iotă din ce spune, care nu aplică nici 1% din ce debitează! Dar românul are o vorbă: "Domnia și prostia se plătesc". 😉
Deci, dragilor, ca să-ți împlinești un vis e nevoie să pleci de la câteva premise importante:
1. Ce-ți tună ție prin căpișor să fie realist și realizabil.
2. Să-ți cunoști limitele. 😉
3. Să știi că dorințele nu se materializează dacă stai cu palma-n c..., devorezi cărți de "dezvoltare personală" (altă imbecilitate) și asculți discursuri motivaționale.
Nuuu!!! Totul e un "cocktail" de voință, putință, ACȚIUNE și puuuțină șansă! Restul e teorie de doi bani! 😉
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...