luni, 28 octombrie 2019

Bărbați

Hei, dragilor! Cred c-am mai scris și-n alte rânduri despre masculul modern. Dar nu mă pot abține, mi s-a părut grăitoare poza. Știți, eu îs destupată așa... la minte. Poate chiar PREA, ar spune unii. Nu-mi plac nici dogmele, nici regulile idioate pe care nu le înțeleg, nu-mi pasă nici de gura lumii și cred că societatea a evoluat, mai mult sau mai puțin, de pe vremea lui mamaie. Pe de altă parte, la fel de mult cred că cine ne-a lăsat pe pământul ăsta împărțiți pe sexe a făcut-o cu vreun scop... 😉 Da, bine... să ne înmulțim, dar nu asta era ideea acum. 😂
Nu sunt nici adepta ideii că omul, ca jumătate a femeii 😅, trebuie să aibă musai în dotare o bâtă cu care să altoiască pericolul, oricare-ar fi el, ca să își demonstreze bărbăția. Nici că el a fost creat ca să meargă la vânătoare, în diversele sale variante, de la cea antică la cea modernă, în timp ce dânsa îl așteaptă acasă croșetând.
Nu cred nici într-o PERFECTĂ egalitate a sexelor. Pentru că NU există, parol! Avem înclinații, pasiuni, puteri diferite!
Ați înțeles unde "bat"? Îs de părere doar c-ar trebui să-l lăsăm pe Popa-Popas să se ocupe de caricaturi, nu să ne transformăm noi în unele. Femeia prea bărbată e la fel de penibilă ca bărbatul prea muiere. Și nu vorbesc despre ăla de plânge la un film sau are sânge-n c... să recunoască la o bere că-și iubește aleasa. Nuuu!!! Că ăla-i bărbat adevarat! Adică asumat, că-i mai "trendy" așa. 😉 Eu zic de   fraierul care nu știe că degeaba te chinui să porți o barbă de călugăr tibetan dacă nu știi să porți o pwlă! Și aia dusă la salon, ca fetele...
Haide bine pa!

2 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...