marți, 12 noiembrie 2019

E plină țara de proști

Neața, dragilor! Mai am. 😂 Nu m-am săturat să le spun proștilor că sunt proști. Deși cu siguranță nu vor înțelege. N-are nimic. Mulțumirea mea e că, deși nu fac mii de like-uri, deși nu am sute de comentarii, alea puține care sunt... îs de calitate. Asta e pentru voi! 😊 Vă pup și trec la treabă. Să vă povestesc ce-am mai dedus eu de aseară până acum. 😂
1. E plină țara de proști! Un retard zice că dacă ar fi președinte, prima lege pe care ar da-o ar consta în interzicerea dreptului de vot persoanelor trecute de 60 de ani! Dacă n-ar fi de plâns, ar fi de râs! Cretinule, dacă mă-ta și tac'tu nu-s înca sextagenari, când s-o întâmpla asta, ce-o să faci??!! Îi arunci, dă-i în plm, nu? Că-s niște retarzi!!! Măcar ne-am prins cu cine semeni!
2. E plină țara de proști! Care, printre altele, latră că au luptat să schimbe guvernul. Și cam cum plm ați făcut asta, nebunilor??!! Parlamentari mititei ce sunteți! Alooo! Centrala!!! N-aveți niciun cuvânt de spus vis-a-vis de cine ne guvernează, înapoiaților cu pretenții de intelectuali! Nu alegeți voi miniștrii!!! Asta-i treaba "lu' Parlament" și-a lui Klaus. Doar aici aveți voi, aparent, un cuvânt de spus! Dar nu vă umflați în pene! Că pe ambii îi doare în pwlă de domniile voastre! 3. E plină țara de proști! Tot app de lupta voastră eroică pentru înlăturarea guvernului... CE beneficii aveți acum? Cu ce plm v-ați ales??!! Sau ce credeți c-o să se întâmple nemaipomenit de ieșit din comun de bine??!! Vă vin rudele din străinătate? Vă crește exponențial nivelul de trai? Le asigurați plozilor voștri educați cu ură și intoleranță un viitor luminos? Sau rămâneți la fel de imbecili ca și până acum??!! Și eventual șomeri! Cică umblă vorba că rumânul Orban vrea să "zboare" câteva zeci de mii de bugetari. Și parcă nu l-a auzit nimeni să aibă vreun plan de reconversie profesională. Stați așa, că nici noi ăștia de la privat n-avem motive să rânjim ca muta la poolă. Că suntem în același kkt. Politicul ne dă muie și nouă, stați fără grijă! 😉 Și încă ceva... zice gura târgului că guvernul "ales" de voi, lătracilor, o să vrea anticipate pentru Parlament. Tot pe banii voștri, fraierilor!!!
4. E plină țara de proști!! Care-l aplaudă furtunos pe Klaus c-a refuzat dezbaterea cu Veo. Bine, n-a refuzat-o el, că nu-i capabil de opinii și decizii proprii! Mie mi se pare grețos motivul pentru care se pare că această "înfruntare" nu are loc. Cică nu e normal ca El Presidente să stea la discuții cu o proastă! CTP-ul întreabă poporul dacă dânsul s-ar coborî la nivelul de a discuta cu un specimen precum Dăncilă. Irelevant!!! Gândirea mea rudimentară îmi dictează să cred și să spun CĂ CAPU' LA țară NU are dreptul să considere că vreun cetățean, ORICARE ar fi el, este prost și nu merită atenția lui.
5. E plină țara de proști! Veorica e toantă, Klaus e penal! Ce ne făcem? 😉 Vocea poporului i-a adus pe ăștia doi aici, nu??!! Că suntem liberi și dansăm dansul democrației!
E PLINĂ ȚARA DE PROȘTI! Haide bine pa!

3 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr., Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...