joi, 14 noiembrie 2019

Pe genunchi 😅

Hei, dragilor! Azi nu mai facem politică!!! Am zis! Că ne vine rău de la mațe! 😅
🤔🤔🤔 Chiar așa... ăia din poză puteam fi noi... Doar că el n-are nici barbă, nici plete și eu nu-s nici blondă, nici reumatism nu dețin. 😅 Doar o ruptură mică-mică de menisc. Și o artroză oleacă mai mare. Care-i altceva decât artrita! Așa că prima persoană care mă va mai compătimi pe motive de vârstă înaintată și boli inerente o să-și ia mare m... mulțumesc! 😉
Pe lângă afecțiunile genunchiului mai sufăr și de un pui de paranoia, auto-diagnosticat. Mi-am dus din nou rotula care se freacă de femur la doctor. Cică la ăl' mai tare din parcare. Medicul elitei sportive. Ce mi-e Halep, ce mi-s eu... totuna! 😅 Două luni a durat să prind un loc. Și cum l-am prins, așa l-am scăpat. Adică m-am dus capră și m-am întors vacă. Eu, pregătită psihic de o viitoare operație, n-am înțeles cum stă treaba cu tratamentul, cu infiltrațiile, cu... nu mai știu cu ce, că m-am pierdut imediat ce domnul doctor a vrut să vadă cum mă doare și a încercat să-mi rupă cracul cu mâna. Noroc că-i obișnuit cu șocurile. 😅 Așa că am cerut o a doua părere. Cine naiba m-o fi pus... 😱😱😱 Am înțeles de ce nu-i cazul să intervenim chirurgical. Că nu ajută, că sunt așa de praf în genunchi, că-s așa bătrâni și bolnavi, deși eu sunt tânără și ferice încât... o mai lungim puțin c-o pastilă, cu un unguent, cu un acid hialuronic... până le punem proteze, dă-i încolo de defecți! Ce face mă???!!! Păi eu știam că acidul se bagă-n bot... sau în partea din dos... Fie, eu o să mi-l bag unde ai spus matale și-o să am cei mai fără riduri genunchi! 😅 Dar mă întorc la "sportivul" meu, că țevi în picioare nu-mi introduc, parol! Haide bine pa!

3 comentarii:

  1. CASTER DE SPORT PROFESIONAL, CARE VĂ POT AJUTA CU Vrăjitorul de iubire pentru a VĂ EXPUNE EXPLOȚIA DRAGOSTEI ÎN URGENȚĂ DUPĂ DESCĂRCARE / DIVORȚIE ÎN CAZ DACĂ SITUAȚIA DUMNEAVOASTRĂ ESTE NECAPĂ! CONTACT: DR. ODION (drodion60@yandex.com) ESTE CERTA CEL MAI BUN DE VÂNZARE ONLINE ȘI REZULTATUL său ESTE GARANTARE 100% ..

    După 3 ani într-o relație cu iubitul meu, iubitul meu a început să iasă cu alte fete și să-mi arate dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că s-a despărțit de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre afacerea lui cu alte fete, am fost în totalitate devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a povestit despre o cască de vrăji pe internet DR. ODION care ajută oamenii care au relația și problema căsătoriei prin puterile dragostei Vrăji, La început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să încerc, atunci când îl contactez, mi-a spus tot ce trebuie să fac și am făcut. și m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste și în 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine și a început să-mi ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu fetele și este cu mine pentru bine și pentru real. Contactați această Casă de mare vrăjire pentru relația dvs. sau problema dvs. de căsătorie.
    Iată contactul său ..

    APEL / WHATSAPP: +2349060503921
    EMAIL: (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...