joi, 28 noiembrie 2019

Orgoliu

Hei, dragilor! Așa m-a lovit o "sfătoșenie" la ceas de seară... 😂 Și-așa mi-s de obosită încât o s-o împărtășesc foarte pe scurt cu voi, deși știu că v-ar plăcea să mă ascultați bătând câmpii cât mai mult... 😅
Tata, dragul de el, avea o vorbă pe care mi-a luat patruj' de ani s-o înțeleg. Sper naiba să nu-mi ia încă pe-atât s-o pun și în practică. Nu de altceva, dar nu știu cât am termenul de valabilitate. 😉 Așadar, "răbdare și smerenie"!!! Nuuu!! Tata nu a fost nici popă, nici vreun pupător de icoane. Era doar foarte deștept. Cu cine credeați că semăn eu? 😅
Dragii mei, nu propovăduiesc (auto)umilința tembelă, până la depersonalizare. Dar parol că orgoliul trebuie folosit cu maaare atenție. Și cu măsură. Asta-i din ciclul "epifania zilei". 😉 Și-s mândră c-am avut-o. Perfidul ăsta de orgoliu... știți cât de rapid poate distruge ce s-a construit cu trudă, poate cu lacrimi, cu zâmbete, cu disperare, cu încăpățânare, cu suflet??!! I-ote așa! Țac-pac! Ți-o trage când ți-e lumea mai dragă, de rămâi doar tu cu el și cu degetul în nas și te-ntrebi "Ce plm am făcut?"... Dacă ai noroc cu carul o să-ți răspundă cineva mai inteligent decât tine și o să-ți deschidă ochii. Dacă n-ai... răspunsul e unul singur: "Ai belit-o!" Pe propria răspundere. Pardon, orgoliu! 😉
Haide bine pa!

2 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...