duminică, 17 noiembrie 2019

Păreri

Bună dimi, dragii mei! Asta-i urmarea firească a postării de ieri. 😉 GLUMĂ: csf... ncsf! Am o grămadă de păreri și nu le pot ține pentru mine, că explodez. 😜 SERIOS: am opinii! Care corespund, întâmplător, cu ale unor indivizi și care se bat cap în cap cu ale altora! Băi, dar măcar sunt ale mele personale și mi le susțin!
Drept urmare, azi vreau să dezbat oleacă (tot e la modă 😂) pe marginea comentariilor de ieri. Și n-o fac neapărat pentru că vreau să "mă" explic. Doar din respect pentru cei care mă citesc, care înțeleg, care uneori nu-s de acord cu mine, nici eu cu ei... fapt care nu ne împiedică totuși să ne contrăm fără să ne jignim sau să ne dăm block, unfollow sau să folosim alte instrumente menite să arate că suntem bosumflați. 😉
1. "Frustrat-o"! 😅 Da, prieteni, sunt frustrată! Și ce să vezi, nu mi-e rușine s-o recunosc! Sunt frustrată de ce se întâmplă în țara asta, sunt frustrată că ne conduc hoți și idioți, sunt frustrată că valorile fug pentru că nu mai înseamnă nimic aici, sunt frustrată că viitorul pare al naibii de sumbru! Sunt frustrată de atâta ură! Și, în "speța" de ieri, am fost și sunt frustrată că suntem înjurați, judecați, minimizați!!! N-o să reiau subiectul. Spun doar atât: fiecare își face propriile alegeri! Cu care trăiește! 😉
2. Am acuzat românii din diaspora. NU, nu i-am acuzat!!! Și NU am generalizat! Am reacționat vehement și violent la rahatul cu care UNII aruncă în noi! Sau mai bine zis în mine, ca să nu mai las impresia că vorbesc în numele neamului! Nu! Vorbesc în nume propriu! Și dacă EU hotărăsc să votez cu Dăncilă, sau cu Iohanis, sau cu mama dracu'...  NIMENI nu are dreptul să îmi spună că sunt proastă! La fel cum nici eu n-am dreptul s-o fac! Cât despre faptul că v-am spus, dragi români de dincolo, că sunteți DOAR niște marionete... NU e convingerea mea! Așa cred cu tărie că sunteți tratați! Și, ce să vezi, și noi, cei de-aici, la fel!!! Așa că da... suntem la fel de "proști" cu toții!! Pentru că da, le facem jocul! Pentru cine-a auzit de nenea Filip al II-lea și al lui "Divide et impera", ATÂT e de simplu! 😉
3. Mă cred inteligentă, că le știu pe toate. Fără falsă modestie, am o oarecare doză de inteligență la purtător! Nu e peste medie, sunt N oameni mult mai deștepți, mai culți și mai avizați decât mine oriunde în lumea asta! Dar, repet, am păreri! Ca oricine altcineva! 😉 Și am ales să mi le expun și să mi le susțin! Fără să mă fi bătut cu pumnul în piept vreodată că sunt stăpâna adevărului absolut! Sunt un mare fan al teoriei relativității. Extrapolată! 😉 Ceea ce înseamnă că TOTUL e relativ. Inclusiv adevărul! 😉
4. Cred că în străinătate umblă câinii cu covrigi în coadă. Și-s proastă că nu înțeleg... 😉 E na!!! Să nu fie naiba invers, a-propos de înțeles! 😅 Că eu... taman contrariul l-am susținut! NU cred că pe "afară" o dai în diabet de cât de dulce e viața. Nu cred că cei care-au plecat, în marea lor majoritate, au făcut-o de prea mult bine! NU îi condamn că au ales această cale și n-am DREPTUL s-o fac vreodată! Așa cum nici ei nu au căderea să-i judece pe cei rămași!
5. Am susținut că românii plecați "afară" nu muncesc! GREȘIT!! Sunt cazuri și cazuri! De oameni care muncesc pe brânci! Și acolo, și aici! La fel cum sunt lepre care ne fac de kkt oriunde! Și aici, și oriunde aiurea!!! Și ASTA mă agită! Și de ASTA n-o să tac!!! O să acuz, o să "jignesc", o să mă "dau mare". În fața celor care știu să ceară fără să ofere nimic în schimb! Din poziția omului care știe ce înseamnă să muncești până la epuizare, știe ce înseamnă umilința, știe și ce înseamnă grija zilei de mâine!
Dragii mei, cei care aveți răbdarea să mă citiți și îngăduința să mă înțelegeți! Dincolo de aparenta mea infatuare și aroganță sunt o persoană care știe ce înseamnă respectul! Dar îl ofer DOAR dacă îl primesc!! Și vorbesc despre respectul omului față de om!!! Infiferent de statut social, funcție, "poziție" sau putere financiară! Greu de crezut sau nu, mai știu și cât e de greu să urci, cât e de dificil să te menții și cât de ușor poți fi pus la pământ! O știu din experiență! Experiența omului care tot ce-a dobândit, mult sau puțin, a fost prin trudă, ambiție, încăpățânare și, de ce nu, corectitudine! Da, pun capul linistită pe perna mea NEanatomică! Pot ține privirea sus! Nu urăsc și nu îi judec pe cei care nu gândesc ca mine! Nu cer să mi se dea dreptare, indiferent ce aș face sau ce sa spune! Știu să îmi cer scuze! Iertare, dacă e nevoie! Dar știu, în acelasi timp, să-mi susțin punctul de vedere și să nu mai las călcată în picioare. Atât de simplu!
Haide bine pa!

3 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr., Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...