marți, 3 aprilie 2018

Rock my world!

Dacă-mi zgudui lumea când suntem doar în doi, dacă mi-a plăcut să mor, și la final îmi sun prietenele să le povestesc (da, noi femeile suntem de 10 ori mai perverse decât voi, parol!), dacă te mai caut și data viitoare când îmi tropăie hormonii...asta nu te face să fii bărbat. Nici pe mine femeie.
Fă-mă să te vreau din vorbe, din atitudine, provoacă-mă, joacă-te cu mintea mea, surprinde-mă așa cum n-a făcut-o careva până acum.
Nu mă satisface doar noaptea, că nu-mi ajunge. Dă-mi orgasme de zi, de-alea pe care numai tu poți să mi le oferi.
Nu aștepta să te cuceresc, fă-o tu! Nu crede că îmi petrec ceasuri în fața oglinzii, schimbând 7 rânduri de țoale și 10 rujuri ca să arăt bine pentru tine. Nu, o fac pentru mine. Asta-i plăcerea pe care mi-o ofer singură. Tu dă-mi ceva în plus. Lasă-mă câteodată să te fac să crezi că sunt slabă, că tu decizi pentru amândoi, că tu conduci. Chiar dacă nu e așa.
N-o căuta pe mă-ta în mine, că n-o s-o găsești. Unde mai pui, că dacă încă o cauți...nu ai nevoie de o femeie ca mine. Și cu siguranță nu-i faci față.
Lasă-mă pe mine să scot animalul din tine, nu mi-l arăta tu în lipsă de ceva mai bun.
Adu-mi florile care îmi plac, pentru că știi care sunt, nu pentru că ai mai făcut cu alte câteva zeci de femei ce-ai vrea să faci și cu mine.
Fă-mă să uit de mine, nu să vreau să uit de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...