marți, 3 aprilie 2018

Suflă, mamă, să-mi treacă!

Suflă-mi, mamă, pe suflet, să-mi treacă durerea!
Ia-mă, tată, în brațe, să-mi treacă dorul!
Mai sună-mă mamă o dată și n-o să-ți spun decât că sunt bine! N-am să mă plâng, n-am să mă grăbesc, n-am să-ți spun că-mi fac timp mai târziu să vorbim mai multe...
Mai spune-mi tată povești. Mai ține-mă la pieptul tău, acolo unde n-am stat decât eu, unde nimeni și nimic nu mă putea atinge.
Mai așteptați-mă o dată acasă!
Mai spune-mi tată o dată că-s "capoasă" ca un catâr, și rea de gură,  și eu o să-ți răspund că semăn cu tine...Că tot capoasă sunt tată, că tot cu tine semăn...și de la tine știu să mângâi și să ard cu vorbele...
Mai ceartă-mă mamă o dată! N-o să mă mai supăr...
Mai dați-mi o zi să fiu copil, mai ștergeți-mi o dată lacrimile. Promit, doar o dată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...