luni, 2 aprilie 2018

Trăiește-ti clipa!

E sfatul pe care mi-l mai dau eu mie, din când în când... Când mai uit cât sunt de importantă eu pentru mine!!! Când uit să trăiesc. Când, contrar aparențelor, îi pun pe alții pe primul loc. Pe ăi care nu merită... în detrimentul celor care vor să fie în viața mea agitată, lângă mine și când râd, și când plâng, și când sunt un înger, și când sunt o scorpie.
Nu, prieteni, n-am pățit NIMIC! Doar îmi mai dau câte un refresh uneori. Și-mi amintesc că eu VREAU să-mi trăiesc fiecare moment cu încăpățânare, cu pasiune, cu îndârjire, cu disperare, cu orice mă mână, dar să-l trăiesc! Ca și cum ar fi singurul. Fără ieri, fără mâine, doar azi, doar acum. Fără frică, fără mii de întrebări fără răspuns, fără lașitate, fără fățărnicie, fără oameni care nu au nevoie de mine, de grija mea, de prietenia mea, de NEBUNIA mea.
Vreau să gust cu toată ființa tot ce-mi oferă viața. Vreau să-i simt și gustul amar, dar să-i simt și dulceața.
N-o să renunț să fac ce-mi place, n-o să-i pun sufletului frână. Pentru nimic și pentru nimeni! Pentru că nimic și nimeni nu merită sacrificiul ăsta! N-o să-mi mai ascund vreodată nici zâmbetul, dar nici lacrimile. O să râd de fiecare dată când voi simți s-o fac, o să plâng când o să mă doară, o să urlu tare când voi vrea să fiu auzită, o să tac atunci când voi avea nevoie doar să ascult. Dar pe toate le voi face așa cum simt eu. Când simt eu!
Îmi voi face timp. Acum. Pentru mine, pentru cei care au nevoie de timpul și atenția mea. De la restul... îmi iau "rămas bun"! N-o să mai amân nicio secundă. Nimic din ce-mi doresc. Să fac, să obțin, să iubesc.
N-o să las pe nimeni să-mi spună că nu pot. Pentru că eu pot. Orice. O să doresc! Întotdeauna o să caut ceva, pe cineva, n-o să-mi las sufletul gol. Dezgolit, dar nu gol.
Nu voi fugi de eșec. E parte din mine. Îl voi îmbrățișa scurt, de la revedere, apoi voi călca pe el și voi merge mai departe. Nu îmi voi mai număra înfrângerile, nici rănile, nici victoriile. O să mă bucur doar de fiecare, o să învăț, o să mă ridic, iar și iar, și-o să apuc prezentul de gât. N-o să-mi mai număr clipele.  O să le las doar să curgă. Una câte una...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...