duminică, 29 aprilie 2018

...tot o maimuță...

"O maimuță îmbrăcată în haine de gală, mirosind a Dior și coborând dintr-o trăsură de lux, rămâne tot o maimuță."
Eternul feisbuc îi atribuie citatul de mai sus lui Luchian (știți, nenea ăla de picta anemone și autoportrete...). Cultura mea generală nu e atât de vastă încât să confirm sau să infirm această apartenență (și, chiar dacă avem aceeași obârșie, nu l-am cunoscut pe vecinul răposaților mei bunici, pentru că geniile se nasc cam o dată la 100 de ani, și cum el a apărut primul, eu a trebuit să mai aștept...😂). Înclin totuși să cred că ori autorul e altul, ori s-a procedat la o revizuire a acestuia (citatului), pentru simplul motiv că Luchian cu siguranță nu a apucat să interacționeze în vreun fel cu vreo "purtătoare" de Dior.
În orice caz (ca să mă "lepăd" totuși de obiceiul meu de a divaga), oricine deține drepturile de autor asupra aforismului de început, mare adevăr a grăit. Și etern valabil. "Achiesez" 😂 aproape întru totul. Spun aproape, pentru că simpatia mea față de suratele noastre, maimuțele, mă provoacă să le elimin din acest context. Aș merge mai mult pe stilul mai puțin "mediatizat" al altui geniu de pe plaiurile Moldovei, și v-aș numi, stimatelor, simplu:panarame. Pentru că, parol, dacă vă ia cel puțin vreun ceas până să ieșiți dimineața din casă, timp în care dați fuga până la cel mai apropiat magazin de materiale de construcții, ca să vă asigurați stocul vital de glet, var și alte accesorii atât de necesare reconstrucției zilnice a fețelor voastre mult prea obosite, asta sunteți. Păi dacă vouă vă vine să plângeți când vă uitați în oglindă, așa...fără să vă "tunați"...cum mama ploilor credeți că sunteți zâne??!! Și când vă faceți câte zece selfie-uri în fiecare zi, pe băncuțele din mall pe care se odihnesc bunicii în drumul spre/de la "alimentară", sau tolănite pe capota vreunei mașini mai de Doamne-ajută (pe care s-ar putea s-o vedeți și în interior dacă ghiolbanul care-a adus-o de prin Germania are poftă să și-o tragă și cu o femeie la mâna a doua, colo, în pădurea de la marginea orașului-că nu mai are bani și de hotel, încă n-a strâns destul ca să nu mai circule cu numere roșii-și nici acasă nu duce, nici măcar el, o pițipoancă), pe cine încercați să convingeți? Și de ce? Că sunteți doamne? Că aveți lumea la picioare? Că "proastele" care merg cu autobuzul până la piață ca să cumpere zarzavat pentru o ciorbă își plâng în pumni de invidie? C-ar vrea și ele, sigur, să sughițe de-atâta p.lă , dar nu le-alege nimeni pentru că nu-și folosesc parfumul "ăla bun" decât la ocazii speciale, ca să țină mai mult, pentru că ele nu știu cum e să dai din fund ca să miroși și să te-mbraci mișto, ele știu doar că sexul se face de plăcere, nu de nevoie...
Păi măi "doamnelor", ce-o să faceți când nici tot stocul de la raionul dedicat din Dedeman n-o să vă mai ajute? O să vă mulțumiți și cu un Logan? Sau veți opta pentru varianta vreunui "tataie" care nu mai vede bine, nici nu ține mult, dar vă iubește pentru sufletul vostru "tânăr"?😂
Pe cuvânt, oricâți bărbați vă tranzitează autostrada dintre picioare, și oricâte parfumuri scumpe și boarfe de firmă lasă la punctul de control, și pentru ei, și pentru restul lumii, tot niște panarame rămâneți. Obosite, bătrâne înainte de vreme, și întotdeauna în căutarea prostului care să nu fi auzit încă despre voi.

2 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...