luni, 12 noiembrie 2018

Fericire=iubire (partea a 2-a)

Bună dimineața prieteni... Vă vând un pont... Moca... Azi e o zi perfectă pentru a fi fericit... Și nici nu pot să fiu altfel - iubesc oamenii (dar mai ales femeile) iubesc animalele (dar mai ales femeile), iubesc florile (dar mai ales femeile), iubesc natura (dar mai ales femeile), iubesc viața (dar mai ales femeile)... Cum să nu fie fericit cineva cu sufletul plin de iubire?! (Mitu Fericitu)

Prietenul meu cu personalități multiple... Nici n-ai avea cum să nu iubești o ființă atât de complexă precum femeia: om, animal, floare, natură, viața însăși... Doamneee!!!! Ce-o mai fi de noi?... Cum le ducem așa pe toate... Dragul meu... te înțeleg... n-ai cum să nu iubești perfecțiunea. 😂
Mai că mă faci să vreau să iubesc și eu femeia... ca să fiu într-una așa fericită ca tine... Dar, la naiba, încă iubesc bărbatul... Ba chiar golanul! 😅 Deci e de înțeles că fericirea mea are uneori sincope... 😉
Și totuși... dacă-l iubesc și mă iubește (și altfel nu se poate că-s femeie 🤣), atunci, în principiu, sunt fericită!
Iubiți-vă mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...