joi, 7 februarie 2019

Doctor Matei

Păi n-a dat isteria aia mare-n tot neamul nostru de culți în cap? Cu doctorașul pulii mele... care-a operat niște pițipoance pe care nu le-ajutau dotările din fabrică să facă și dânsele un ban cinstit? Fir-ar mă-sa dracu' de nenorocit, care are el decât 8 clase, și alea făcute prin Italia probabil... Care noi suntem toți un popor de educați și titrați... că în România ciclul primar echivalează cu un doctorat în UE... 😉
Ce-aveți măi oameni buni cu macaronarul?... Dacă are și el un hobby și se pricepe?... 😂😂😂 O fi citit "Vraciul" și s-a identificat cu profesorul de-acoloșa... Că și ăla o dădea mai mult pe instinct, improvizație și leacuri, dar o dădea bine, lasă-l în... treaba lui. Așa și Mateiaș al nostru... A visat de copil să se facă doctor să repare țâțe și dosuri... și și-a urmat menirea. A avut el vreo plângere? I-a pus vreuneia silicoane-n urechi?... Acuma că stătea cu mâinile-n jos și nu în aer după ce se spăla pe lăbuțe înainte de intervenție, că ținea seringa așa... într-un fel în care nu se ține... astea-s detalii. Știți vorba aia... "ce nu te omoară, te face mai puternic"... Băiatul sigur a știut-o! Și-așa, mânat de pasiunea lui, sub deviza "Hai la mine, tanti Coca/Să-ți fac curu' precum roca", i-a dat drumul la treabă. Că a avut unde... 😉
Hai că mie mi-a dat idei. Eu îmi iau un pachet de șervețele la mine când mă uit la Dr. House! Bine, de principiu pentru că tatăl sarcasmului și al cinismului mi se pare foarte tăvălibil. Dar, inteligentă peste măsură fiind, pot să urmăresc și firul epic. În direct și-n reluare, ca la OTV. Așadar... ofer consultații și diagnostic gratis la primii 20 de pacienți. Pentru tratament percep onorariu, că trebuie să mănânce și gura mea. Vestea bună e că accept și plata în natură. Cel mai mult îmi plac porcii. Cotlet și ceafă, de preferat.
P.S: Mai nașpa e că urmăresc cu interes și
"Minți criminale. Comportament suspect". 😅

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...