marți, 26 februarie 2019

Mulțumesc!

Dragilor, mă iertați dacă astăzi o să fiu serioasă înspre tristă și puțin (mai mult) nostalgică? Șoc și groază, dar sunt ca un fel de om care are și momente de-astea. Și o să vi le împărtășesc, cu riscul de a vă deprima. 😊 Însă știți de ce o fac? Pentru că împreună cu voi, cei care mă citiți, am trecut mai ușor peste cel mai greu an din viața mea. An care se apropie vertiginos de final. Păcat că nu pot scrie eu continuarea...
Cred că v-am mai spus deja... dacă nu, o fac acum. Deși pasiunea mea pentru cuvinte datează din copilărie, la un moment dat, mai exact prin preajma facultății, am decis să mi-o reprim. Nu era "de viitor". Mi s-a reactivat după aproape 20 de ani, la mijloc de martie, la două săptămâni după ce, într-un marș lugubru, mama a plecat în prima zi de primăvară să le țină de urât tatei, surorii lui și surorii ei. Mulțumesc lui Dumnezeu că încă sunt capabilă să fac haz de necaz și să spun că a fost promoție: 3+1 (4 ani, 4 dispariții). Chiar dacă mulți m-au acuzat că sunt insensibilă înspre psihopată. Nu-s, pe cuvânt! E doar modul meu de a face față durerii care uneori pare insuportabilă. Așa am trecut peste. Mai plângând, mai râzând amar, mai scriind... Și cu oameni care mi-au întins o mână când mai cădeam. De fapt postarea asta nu era în plan. 😅 Însă prietenul nostru m-a... "scormonit", cum a spus chiar el. 😊 Și-i tare mulțumesc. Lui și celorlalți care au înțeles că, printre sutele de oameni care îmi solicită vehement să fiu puternică, pentru că așa TREBUIE, am uneori nevoie doar de acel: "Plângi, fată!"... Câteodată chiar ai nevoie să te tăvălești pe jos în lacrimi. Și să te ridici apoi. Că n-oi rămâne acolo... Pentru că ai N motive să n-o faci. Și le știi. Și ești recunoscător pentru ele. 😉 Dar în același timp ești om. Și mai lași în câte-un moment masca să cadă. După care o ridici cu grijă, o ștergi de praf și mergeți împreună mai departe. Că viața e frumoasă... și când îți pare urâtă, tot frumoasă e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...