duminică, 31 martie 2019

1 aprilie

În traducere liberă asta ar însemna "ziua proștilor". 😂 Mai tare e că pentru unii 1 aprilie e în fiecare zi. Plm, eu azi n-am chef să fie! Și nici tută n-am poftă să (mai) fiu. Că eu sunt, chiar dacă nu par. 😅😅😅
Așa că, dragii mei, în sfânta zi de azi nu mai păcălesc pe nimeni. Nici măcar pe mine. 😉
Am spus cuiva vreodată că o să învăț să am răbdare? Am glumit. Am și eu o vârstă și creierul saturat. Nu mai procesează obositul informații noi. Așa că dacă îmi doresc ceva, tot ieri trebuie să se întâmple. Sau deloc.
Am spus că renunț eu la ideile mele puține și fixe de dragul altcuiva? NICIODATĂ! Că prea mi-s simpatică. Păi să mă las pe mine pentru tine? Păi de ce?... Că mor de mine. 😂
Am zis din greșeală că o să fac gura mai mică? Aoleu!!! Nu-i posibil, că mă balonez dacă înghit! Mai bine scuip.
Și-am mai spus oare că m-oi face "cuminte" și "ascultătoare", doar ca să mă placă vreunul sau vreuna? Ce amuzantă sunt. 😃 Mie-mi place să fiu obraznică.
Haide bine pa! Mă duc să văd pe vine mai pot păcăli azi. Și pe cine mai găsesc să mă fraierească. De mâine. 😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...