joi, 7 martie 2019

8 martie

Ieri a fost 8 Martie. 😉 Și asta-i fața cu care m-am trezit. Cred că am visat urât. Ooor... am visat frumos și m-a luat de cap când mi-am da seama că realitatea nu e totuna cu ce mi s-a întâmplat mie pe parcursul reveriei. Deci, cum am dat-o, cum am întors-o, cum am răsucit-o... era să fie de porc!
Păi cum să nu fiu supărată?!? Că l-am întrebat pe Biți ce-mi ia cado și a zis că nu știe! Păi cum mama ploilor credea el că ies io în oraș cu fetele, să ne întâlnim cu Pepe, să ne-ntrebe "Cine? Cine?", când n-am o rochiță și-o fustiță și-o bluziță și-o gentuță nouă, și-o pereche de pantofiori și una de pantalonași, tot noi și ei, și-o hăinuță nemaipurtată și nemaivăzută, să nu apar în fața lu' latino lover așa... ca adunată de pe lângă fabrica de bere (situată pe centura Buzăului, în caz că nu făceați legătura). Păi cum să-mi spună el mie asta?!? Păi știe el că mie mi s-a terminat fondul de ten??!! Habar n-are!!! Știe el că am alergat de la muncă la grădi la fi'sa, și eram fără mașină că n-aveam unde s-o garez și colegul la care am apelat are ditai tirul și a trebuit să fac escaladă și când m-am dat jos m-am murdărit pe un crac și m-am supărat că autoturismul era nespălat?!? Mi-o zice el măcar merci că n-o să-i solicit, în consecință, să-mi cumpere și mie un jeep(uleț), că m-a traumatizat experiența?!? Și știe el că-s supărată tare că m-am certat cu un nene pe șantier și mi s-au deformat și urechile și-mi cad căștile și nu mai pot vorbi în timp ce scriu și la amiază am fost forțată să mănânc pește și mie nu-mi place peștele și vreau să merg la tenis și toate terenurile sunt ocupate și "copiii" spun că sunt rea și n-o să se mai joace cu mine, dar eu o să-i oblig?!? Știe el ceva?!? Nu știe! Dar o să afle!!! 😈😈😈 Când s-o-ntoarce de la țară, că ca o femeie serioasă ce sunt am trimis tot neamul acolo, să se simte și eu bine de ziua la mamă și la femeie. Sus pe bar, pe muzica pusă de DJ Flocea. Nu vă râdeți, că băiatul asumat ne-a informat oficial că așa-l cheamă. O fi venit acolo, într-o adunătură de femei scăpate de la cratiță, că poate-poate s-o găsi vreuna să-i schimbe și lui numele... Nuș, că de-atâta râs n-am putut să ne oferim serviciile.
Așadar, zis și făcut. Dacă e destrăbălare, atunci să fie, zic. C-am avut cu cine. Că cine se aseamănă se adună. Și prietenele mele sunt cel puțin la fel de plecate cu capra-n turneu ca mine.
Așa că imediat ce, setată fiind pe modul scorpie, le-am zis că când vine PePe eu, care întotdeauna mi-am dorit o maimuță, îl întreb dacă pot să-l iau acasă (și-i promit că-l tratez cu pastramă de Buzău, de la Pleșcoi mai exact 😂), m-au încurajat frenetic. Da' m-am răzgândit. Că omul s-a dovedit a fi simpatic, nu merita glume de CAP. Și ca să vedeți cât sunt de dedicată și implicată în meseria pe care o practic cu mai mult sau mai puțin succes (depinde pe cine întrebați 😅), îi spun colegei pe care o credeam femeie serioasă și responsabilă cu evenimentele cultural-artistice din prăvălie că trebuie să-l luăm și noi o dată...
- Daaa! E cam mic, dar merge, că-i bunuț! 😋
- Făăă!!! Să ne cânte, nu să ne f.te!!! Am răcnit eu șocată în auz... Dar până la urmă... vedem ce iese. Facă-se cum ne-o fi scris. Vă țin la curent. 😃
Acum merg să stau puțin degeaba, că merit. Și-apoi după-amiază merg la tenis. Dacă nu mă mai întorc, nu mă căutați. M-au luat ăștia la Roland Garros. 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...