joi, 14 martie 2019

Veorica

Jurnalul lu' Veorica (sau cine n-are una, să-și cumpere)

"Bună ziua! Sunt DOAMNA Veorica și vam contactat ca să vă spun povestea mea. Pentru că eu nu sunt ca voi, care sunteți de la țară (unde aveați closetul în fundul la curte), nu de la capitală ca mine și râdeți degeaba și mă jicniți. Că persoanele educate și care are bărbat, nu-s niște panarame adica, AȘA se prezintă. Să știe lumea cu cine are onoarea, de-aia!
Mama noastră când nea adus pe lume era să aive trei tripleți, dar când colo na-m ieșit decât două gemene. Eu am plâns mult, că miam dorit să mă nasc în ianoarie, ca sora mea, sau măcar în febroarie, dar a naibia soartă, că sa pus ea invers și ma întârziat. De atunci am rămas cu oleacă de retard, dar nu ma incomodat în veață. După ce am terminat clasa a 10a la frecvență redusă înspre deloc, mia venit dracii pe la cap și am făcut universitatea. Praf am facuto pe toată! Liceul nu lam terminat pentru că era prea departe de casă, și nu aveam rată în fiecare zi. Mai făceam și autostopul, dar întro zi un nene care se credea cult în capul lui sa râs de mine când iam zis că îl plătesc cash cu cardul și ma luat cu rău de la stomac și așa mam supărat și lam lăsat cât colo, că io îs femeie citită și umblată și odată mam întâlnit cu Bacovia și ăla mia zis că liceul a fost cimitirul tinereților lui și eu am spus "piei Satană" și i-am dat și cu niște aiasmă că sunt bisericoasă defel și am întotdeauna pe stoc. 😉
Nu cred că mai am timp astăzi să mai povestesc cu voi, că trebuie să dau fuga ca să ajut o colegă ca să țină un interviu. Zice că nu știe ce să facă dânsa cu băiatul ăsta... Că are cazier. Pentru sinucidere. La omorât pe unul. Dar eu o so sfătuiesc săi m-ai dea o șansă, dacă sa întâmplat decât o dată. Nu vam zis că sunt o bună cre(ș)tină?... Hai nu vă întristați, că dacă vă doriți mult mult de tot să mai aflați vești de la mine, îmi dați un sms pe mail și eu vă scriu ce mai am făcut. Adică vă dau forward, ce credeați, că nu știu să răspund la email? 😤
Gata, nu mai insistați că nu pot ca să mai stau! Dau fuga la bancă, că eu acolo îmi țin banii (nu ca voi, la ciorap), că am găsit un apartament frumos, identic la fel cu ăla de 2 odăi a lui colega mea preferată (luarar foc să ia, cu tot cu casă), decât că are 3 camere, ca să încap și eu! Sâc!"

P.S: Orice asemănare cu fapte sau personaje reale NU este întâmplătoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...