marți, 28 mai 2019

Grotesc

Neața, dragilor! Și rugăminte la voi: încercați să citiți cu "ochii" deschiși ce-o să scriu mai jos, înainte să mă alergați cu pietre. 😂
Azi nu mai am chef să fac parte din "turmă". Azi mă transform iarăși în ciudata pe care o va pune la colț majoritatea. Dar știți voi că de-aia mi se rupe mie. Cât încă îmi permit să spun ce gândesc, chiar dacă nu-s în asentimentul celor mai mulți, mă simt liberă și mi-e bine.
Băi, dacă ieri am avut un sentiment de mândrie, de bucurie, de speranță... azi mi-a trecut. Pentru că pe unde-mi întorc privirea nu văd decât oameni chiuind și dansând de satisfacție c-a intrat Dragnea la "bulău". Fută-l câinii, ca să zic așa, că nu mi-e drag personajul. L-am vrut dispărut din "scenă", m-am încântat când s-a întâmplat să-i spună România, prin vot, că nu-l mai dorește. Dar să salivez de satisfacție urmărind imaginile cu un nene în drum spre pușcărie, să am orgasme repetate că înfundă ăla pârnaia... ASTA mi se pare trist și din păcate emblematic pentru neamul nostru. Experiențele trecutului nu ne-au învățat NIMIC! Ne căcăm pe noi că vrem schimbare! Vrem o poolă! Ne canalizăm toată ura adunată de atâta amar de vreme asupra unei persoane, ne tăvălim că-i crapă și ăluia capra, mai aruncăm de la unul la altul, pe FB, niște glume de prost gust, și în câteva zile totul o să se stingă. Nenea o să-și ispășească, probabil, pedeapsa și la final o să se-ntoarcă la averile lui dobândite, cu siguranță, pe căi neortodoxe. Și pe noi o să ne găsească la fel de săraci, frustrați și plini de resentimente.
Prieteni, nu-s avocatul lui Dragnea... vorbesc acum la modul general. Și mă întreb (și asta mă sperie tare), dacă rezultatul alegerilor ar fi fost altul, dacă "ciuma roșie" ar fi ieșit pe primul loc, ne mai uitam astăzi la televizor la mașina neagră cu deținutul în ea? Mi-e teamă că nu... Despre ASTA e vorba! Dacă, în loc să ne risipim energia în a viziona spectacole grotești, am înțelege și ne-am dori ca justiția să nu fie sinonimă cu vendeta, să nu fie aservită politicului, ca legea să nu se interpreteze și aplice după bunul plac al celui care deține, la un moment dat, puterea... poate am avea o "țară ca afară"...
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. 'ţară ca afară' nu înseamnă automat raiul pe pământ. Dar vă înţeleg punctul de vedere.

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...