duminică, 2 iunie 2019

Be like you

Ăsta-i cel mai tare sfat pe care l-am primit... Chiar l-am primit. De la un prieten.
"Be like you".
Abia apoi am căutat poza aferentă. Cred că merită dat mai departe.
Pe principiul "Foaie verde mărăcine/Sunt mai proastă decât mine" (p'asta am prins-o aseară la IUmor), e genial de reconfortant să poți să fii tu însuți. Sau însăți. După caz. Pentru cunoscători. 😅
S-ar putea să fiu acuzată iar că-s duplicitară (mai ieri mi-a trimis o tanti definiția din Dex, DECÂT că 😂 n-a fost așa asumată să lase comm-ul pe wall, i-a dat rapid cu delete), pentru că în alte rânduri m-am dat cu roțile-n sus spunând că mă înfurie nevoie-mare rezistența la schimbare. Dar e cu nuanțe, nu orice țața Frosa le-nțelege. 😜 Timpul trece, vremurile se schimbă, aparent evoluează... și mi se pare de bun simț să încercăm și noi să ținem pasul. Simplu! Ce nu încurajez este schimbarea propriului eu. Mai ales când faci asta ca să fii pe placul altora. Ca să fii admirat, plăcut, iubit... Maaare prostie, dragilor!! Cea mai mare!!! NIMENI nu merită asta!
Și-acum nu vă speriați, că n-am trăit vreo decepție pe care să încerc s-o maschez trimițând săgeți muiate în venin! Au contraire! 😉 Și eu încerc, uneori, să mă schimb. Câteodată îmi și iese. 😅 De dragul lui, de dragul prietenilor, de dragul persoanelor importante din viața mea. Dar fac asta cu mintea limpede. Modificând DOAR comportamente care MIE nu-mi plac la mine. Adică o fac pentru mine. Că stăm zi de zi împreună, 24 din 24, și am ajuns la concluzia că eu cu mine trebuie să ne iubim mult, ca să avem un trai liniștit.
Deci daaa!!! Dacă vă uitați în oglindă și imaginea de-acolo vă zâmbește, atunci sunteți fericiți!!! Dar uitați-vă cu ochii voștri, nu cu ai altuia! 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...